Zwroty i reklamacje

 

1. Możliwe jest odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu bez podania przyczyny.

2. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy następuje zwrot wszystkich otrzymanych płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Koszt wysyłki zwrotnej pokrywa nabywca przedmiotu.

3. Zwrot płatności dokonywany jest na podane konto bankowe.

4. Zwrotowi nie podlegają przedmioty, których stan jest różny od tego w momencie zakupu.

5. Reklamacji nie podlegają przedmioty posiadające wady, o których nabywca został poinformowany przed ich zakupem.

6. Reklamacje i zwroty dotyczące zawartej umowy można składać wyłącznie w formie pisemnej na adres firmy.

 Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
a) imię, nazwisko , adres zamieszkania, adres e-mail
b) datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji (data sprzedaży)
c) przedmiot reklamacji
d) okoliczności uzasadniające reklamację (powód odesłania przedmiotu/ów)
e) numer konta bankowego na który ma zostać dokonany zwrot należności

7. Zwrot przedmiotu jest możliwy w ciągu 14 dni od momentu zakupu. Wniosek o zwrot powinien mieć formę pisemną i zostać wysłany na adres firmy.

 Poprawnie złożony wniosek o zwrot powinien zawierać:
a) imię, nazwisko , adres zamieszkania, adres e-mail
b) datę zawarcia umowy (data sprzedaży)
c) przedmiot zwrotu
d) numer konta bankowego na który ma zostać dokonany zwrot należności

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl